–दामोदर पौडेल, तनहुँ
पुरोहितको कथा, ॐ तत्सत मःम भैंसी पुजाय नमोनमः भारत वर्षे भरतखण्डे नेपाल देशे कुत्ती मासे सिर मिश्रणमः श्री भैंसी प्रसाद मःमः प्रजा–लोक–गणतन्त्रमा स्वाहा !
ॐ महम् स्वार्थ नमोयनम, मिश्रित भैंसी प्रसाद पिण्ड त्रीपनताम्, त्रिपनताम् ॐ श्री कान्तिपुरीनगर, वागतमत्यादि क्षेत्राधिकार प्रमुख स्थले पेरिस डाँडा कोटेश्वर क्षेत्रै अखेडा अन्तरगत आज्ञाकारी गणराज्यधिश संगठित जमात राज्यम् नामः घोषित माओन्याण्ड नमस्कारः ! इतिश्री च्यासल दरबारः रातो घरका जमघट सदस्य अटाउने राज्य नामः लेनिन प्रान्तयः अथ माक्र्स प्रादेशिक शरणम् ! अथ ललितपुर क्षेत्राधिकारी वि.पि. नामः भवतः कांग्रेसी राज गान्धिवादी जमातम् गणराज्यः गान्धी प्रदेश स्वागत्ः ! ल अब मःम पिण्डो आचमनि (चम्चा)ले मुखमा हालौं र भैंसीको पुच्छरले पुनः आचमन गर्दै, सभ्य अपराभ्य एकै साथ हुँदै, हात जोडेर बोसो मिश्रित घिउ, पाउडर मिश्रित शुद्ध दुध राजखानी हेर्ने र ताक्ने ।
अनि पेरिस डाँडा वादी नामः जिन्दावाद र एक हौं भन्दै नारा लगाउनेले जे गरे पनि राम्रै राम्रो मात्र । अरू सर्वसाधारणहरूले हात जोडेर ॐ शान्ति शान्ति दुष्ट विचार आत्मा गिरिजाओस् भन्दै प्रार्थना गर्ने । भैंसी पुजापछि पनि भैंसी नै हो । शुद्ध भैंसीको मात्र नभई अहिले त कान्तिपुरी नगर निवासी जनले कुत्तीमांसु मिश्रितहं भैंसीको प्रसाद मःमः कान्तिपुरैको मात्र सर्वाधिक भोजन नभई अन्यत्र नेपाल देशास्तर पनि त्यतिकै प्रख्यात छ ।
अझ पनि (भैंसीप्रसाद मःमः) गठबन्धन दल प्रधानं देशं (भैंसी, प्रसाद, मःमः) यस्तो जोड जाडले भैंसी पुजाको भौतिकवादमा महत्व दर्शाउँछ । भैंसी पुजापछि तयार पारिने अनेकौ परिकारहरुमध्ये राजखानी, ह्याकुल्ला, कल्चौडो, अनेकौं गण–अंगहरुको स्वाद आफ्नै ठाउँमा छन् र पनि भैंसी प्रसाद मःमलगायत छोयला, कचला, दायकुला, भुटन, किमा, थलथले आदि इत्यादिको स्वादले पानी बिजुलीको कस्तो ओजनदार क्रान्ति होला ? जस्तै गोर्खाल्याण्ड त्यस्तै गान्धिवादीहरुको राज्य गान्धी प्रदेश, माक्र्सवादी प्रान्त, लेनिन गणराज्यहरू हुुँदा रहेछन् । अर्को, माओवादको छुट्टै मायोल्याण्ड प्रदेश प्रान्त यस्तै भागहरूमा भागवण्डाबाट प्रभावित तालिम प्राप्त भएका हामी त्यही गणराज्यमा शान्तिपूर्वक भजन गाएर दर्शन सिद्धान्तअनुसार आफ्नो परिचय दिन पाउने छौं । यहाँ पनि अरूको नक्कल गरी भैंसी पुजा भइरहेछ ।
आमुल परिवर्तनको बहानामा विभिन्न देशहरूको उदाहरण दिएर ६०१ जना सभासद दुई वर्षलाई ल्याइयो । आज झण्डै आठ वर्ष भईसक्यो जनताले आठ पैसाको पनि राहत पाएको देखिँदैन ? यहाँका प्रतिगामीहरूले गाईको, पुजा गर्दै अहिलेसम्म भैंसीलाई जसरी राज्यशक्ति लगाएर उपेक्षित गरिदिए, त्यो मानव अधिकारको हननभन्दा ठूलो पक्षपात थियो । अब हामी जनताले नै गरिदिएको आमुल परिवर्तन पुनः हामीबाट नै किन शुरू नगर्ने ? आहाल बस्ने भैंसी पाखा लगाई गाईपुजाको परम्परा अहिलेसम्म चलाई आएका थियौं । यसो विचार गर्दा भैंसीमाथि ठूलो अन्याय भइरहेको हामीले बुझ्यौ । त्यसैले अनेक आन्दोलन क्रान्तिहरू गर्दै सधैँ आहालमा नुहाउने भैंसीप्रसाद मःमलाई प्रख्यात बनायौं । यो भैंसीप्रसाद मःममा पनि चिल्लाकारहरूमा सयर गर्ने तथा घरका ढोका, ओछ्यान तथा सोफाहरूमा समेत बस्न पाउने कुत्तीमांस समेत मिसाई कुनै ठाउँहरूमा बिक्री गर्दछन् भनि विविध सञ्चारहरूमा पढ्न हेर्न पाएकै छौं ? त्यही पनि भैंसी प्रसाद मःमबाट अनेक गण खाद्य परिकारले अग्रगमन भएका हुन् जस्तो जनमानसमा परे जस्तो छ । यस्तै हाम्रो दैनिक तन्त्रमन्त्र पुजापाठअनुसार प्रजा–लोक–गण–जन–तन्त्र–मन्त्रले भारत वर्षे नेपाल खण्डेमा अनेक राज्य प्रान्त, देश देशान्तरगतबाट भैंसीप्रसाद मःमलगायतले नै नेपाल खण्डे विविध तन्त्रे चलिरहेकै छ । आजसम्म भैंसीका सन्तानलाई यी सामन्तीहरूले जिउँदो छदाँ दुध, दही, मही, घिउ गाडाको अग्रभागमा पारेर शोषण गरिरहेछन् । मातृत्वबिहीन शिशुदेखि वृद्धासम्मका भैंसीप्रसाद दुधको खुराकले तङ्ग्रीएका छन् । त्यही भैंसीका छोराछोरीले खान पाउनुपर्ने पहिलो अधिकार हरण गरेर भैसी गोठालाहरूले जनताको हालतजस्तै बनाइदिएका छन् ।
अर्कोतर्फ, गाडा (रथ) शक्तिका श्रोत हुन् भने श्रीकृष्णले अर्जुनलाई रथमा राखेर युद्ध मैदानमा भिडाए जस्तै कतै भैंसी गोठालाहरूले पनि हामी जनतालाई पनि युद्ध मैदानको शिक्षा प्रदान गर्न खोजेका त होइनन् ? अर्कोतिर यमराजको बाहन भैंसी कतिसम्मको ताकतदार रहेछ । त्यो त तपाईं हामीलाई २०४६÷०४७ कै अवधि अर्थात् दुई दशक पार हुदाँसम्म प्रजा–लोक गणतन्त्र मन्त्र उच्चारणले गाई पुच्छर समाई वैतरणी पार गरी आएका दलीय शासकहरू हामीले देखेका नै छौ । जसरी सानातिना खोलानाला नदीमा मिसिएपछि तिनको अस्तित्व गुमाउँछन् । त्यस्तै, जस्तो तीन दलीय मिश्रित भैंसीप्रसाद मःम जस्तै भई दुई दशकमा तीन दशक जति दलीय शाखा भएको आवास भएको छ ? दलीय स्वार्थअन्तर्गत नपर्ला र पनि पारिवारिक पृष्ठभूूमि आफ्नै ठाउँमा छन् । गणतान्त्रिक लोकतन्त्रको आडमा अरूलाई छाडेर शान्ति गर्दै, जो अशान्तिको जह छ, उसैले राज्यसत्ताको लागि अशान्ति मच्चाई रहेछन् । पुनः भैंसी गाडाबालाहरू पनि राज्य सत्ताका लागि सिफारिस गर्न पछि परेनन् । जसरी कालो भैंसी जस्तैः शिक्षक आन्दोलन, डाक्टर, बिरामी बेच्ने गरेर बितिरहेछ । अब हामी २१औं शताब्दीको महान क्रान्तिकारी आन्दोलनकर्ता भएका छौं । साथमा विविध हत्यारा, चोरी, डकैतिहरूका लागि वार्ता टोली र छलफल पनि चलिरहेछन् । जनताले हराएका पनि जनप्रतिनिधि हुन पाएका छन् । सत्ताभत्ताको भागवण्डा लगाउँदै बन्द कोठाभित्र आयातित केक पाउरोटी विविध गडेगलेका मिठाईहरू मिश्रित शुद्ध गुदपाकहरूको मिष्ठान्नहरूले ताकदार भएकै छन् । साथमा भैंसीप्रसाद मःम सामेल हुने नै भए यस्तैहरूलाई मिलाउन बन्द खाम मित्र नोटले भरिचुप गराउन खोज्ने जस्ता उच्चस्तरीय षड़यन्त्रको (संयन्त्र) व्यवस्थाहरू पनि सरकारबाट भएकै छन् ।
अहिले महँगी, हत्याहिंसा, अपहरण, फिरौति, त्यसमाथि सरकारी भ्रष्टचार, कमिसन, तस्करी इत्यादिको राजनीति उद्योग सावित भएका छन् । यी सबै भैंसी पुजापछि त्यसैको पुच्छरले शुद्ध शान्ति पारिदिएको छ । अब पूर्णपात्र गर्नलाई राहत वापतको चामल सबैले टपरी भरी राखी बन्द खामभित्र देख्न, हेर्न नमिल्ने गरी राखी संकल्पपछि कान्तिपुरी शहरी क्षेत्राधिकारी यथासक्य नामः गोत्रस्य मःम भैंसीपुजा पूर्ण निमित्तक पूर्ण पात्रोदक, श्री पेरिस, सानेपाम, मदेश बाधी नामः तथा श्री गान्धि प्रदेश अन्य यथायथा शक्ति– वादि राज्य २१औं शताब्दिका शक्ति सम्पन्न जननेता यमः तुभ्य सम्पूर्ण मस्तु...।
Kamalpokhari, Kathmandu
Phone : 01-5326366, 01-5328298
Mobile : 9841293261, 9841206411
Email : madhyanhadaily59@gmail.com
सूचना विभाग दर्ता नं. : 807/074/075
© 2024 मध्यान्ह सर्वाधिकार सुरक्षित | Managed by Bent Ray Technologies