जन्मिँदा एक्लै, म मरेको छैन, म राम्रो र नराम्रो सावन होइनन्, मेरा नयन लगायतका छ सय भन्दा बढी कालजयी गीतका सर्जक गीतकार अरुण तिवारी जीवन दर्शनका गीतहरु लेख्न रुचाउँछन् । उनका अधिकांश गीतहरुमा हामीले जीवन जगत र दर्शन भेटछौं । त्यसो त गीतकार तिवारीले मायाप्रेमका गीत नलेखेका होइन तर उनको परिचय तिनै जीवन र दर्शनका गीतहरुले बढी मात्रमा दिएको उनी स्वयं स्वीकार गर्दछन् । त्यति मात्र होइन गीत लेखेर राम्रै पारिश्रमीक लिने एक मात्र गीतकार हुन् अरुण । पछिल्लो पुस्ताका एक सफल र चर्चित उनै गीतकार अरुण तिवारीसँग मध्यान्ह दैनिकका लागि लक्ष्मण पोखरेलले गरेको कुराकानीको सम्पादित अंश :
अहिलेको गीत संगीतलाई कसरी मुल्यांकन गर्नु हुन्छ ?
अहिलेको गीत संगीतलाई मैले काटिएको चंगा जस्तो भन्छु । जता जता हावा बहन्छ त्यतै त्यतै बगेको छ । न मानसिक रुपमा सन्तुष्ट, न त आर्थिक रुपमा सन्तुष्ट हुने अवस्था छ । गीत संगीतमा लागेका कमै सर्जकहरु मात्र सन्तुष्ट छन् । सर्जकहरुले कुनै समय अडियो सिडि बेचेर तुरुन्तै आर्थिक लाभ उठाउँथे । तर अहिले युट्युब एक मात्र आर्थिक सहारा भएको छ, त्यो पनि कम मात्र । भिडियो बिना गीतको औचित्य नै छैन जस्तो लाग्छ । लाखौं खर्च गरेर भिडियो बनाउनु पर्छ । कुनै समय रेडियो र एफएममा गीत बजेको भरमा म्युजिक कम्पनिहरुले गीत खरिद गर्दथे भने जति पैसा दिन पनि तयार हुन्थे । तर बिडम्बना अहिले युट्युबमासमेत स्वयंले खर्च गर्नु पर्छ । भाइरल भनिएका गीतहरु साचो अर्थमा दश जनाले पनि सुनेको पाइँदैन । रातपछि दिन हुन्छ भने जस्तै यो अवस्था सधैं रहन्छ जस्तो लाग्दैन ।
अहिलेको सांगीतिक अवस्थाबाट सन्तुष्ट हुनेहरु पनि छन्, के भन्नु हुन्छ ?
हरेक कुराको दुई वटा पाटा हुन्छन्, अँध्यारो र उज्यालो । एउटा धरातलबाट हेर्दा अहिलेको माहोल एउटा प्लेटफर्म हो । किन कि युट्युब अन्तर्राष्ट्रिय प्लेटफर्म हो । जसलाई विश्वको जुनसुकै कुनाबाट पनि हेर्न नियाल्न सकिन्छ । रेडियो टेलिभिजनको जरुरत भएन । तर जसरी तपाईंको फिजिकल सेल्स हुँदा खेरि सर्जकहरुको हातमा तुरुन्तै धेरै पैसा पथ्र्यो । अहिले त्यो अवस्था छैन । पहिला सिडि अडियो खरिद गर्ने व्यक्तिहरु सर्जकहरुको डाईहार्ट पmयान हुन्थे । मलाई अहिले पनि ति दिनहरुको राम्रो याद छ । अहिले पनि मेरा दर्शक श्रोताहरुले मेरो क्यासेटहरु किनेको कभरहरुमा हस्ताक्षर गरेको फोटो पठाउँछन् । त्यो बेलाको कुरा सम्झँदा मलाई अहिले पलास्टिक जस्तो लाग्छ । ल्याउने फालिदिने भावनात्मक सम्बन्ध रहेन । हाम्रा सृजनाहरु सुनाउनलाई पनि हामी आफैंले कराउन पर्ने अवस्था छ ।
त्यसोभए अहिलेको यो अवस्थाले नेपाली गीत संगीतलाई कहा पुर् उँछ जस्तो लाग्छ ?
अहिलेको यो अवस्थाले संंख्यात्मक र गुणात्मकरुपमा बढी गीत र सर्जकहरुको आगमन भएकै छ । मानिलिऊँ संगीत क्षेत्रमा सयजना रहर र लहडमा लाग्ने र यसैलाई करियर बनाउने उद्देश्यले लाग्नेहरु पनि एकै चोटी आए । त्यस मध्ये दश जना राम्रो प्रतिभा जन्मने आशा गर्न सकिन्छ । तर सृजनाको हिसावले पहिलाको भन्दा अहिले धेरै हलुङगो सृजना आइरहेको छ । आज बजारमा आउँछ एक महिना पछि त्यो कहाँ हराउँछ स्वयं त्यसको सर्जकलाई नै थाहा हुँदैन । अहिलेको समय प्रतिभा कम र रातारात हिट हुन खोज्ने, पैसाको भरमा अगाडि बढ्न खोज्ने प्रवृत्ति बढी छ । यसले निश्चित रुपमा संगीत क्षेत्रलाई केही असर त गर्छ तर त्यो अवस्था लामो समय जाँदैन । अहिलेको यो अवस्थाले क्षमता हुनेहरुलाई केही असर गरेकै छ ।
यो अवस्था कहिलेसम्म रहला ?
समय भनेको परिर्वतनशील हो, न हिजो जस्तो रहन्छ न आज जस्तो । जहिले पनि राम्रै चीज चलेकै हुन्छ । केही समय ग्रहण लागेको जस्तो भएको हो । आखिरमा सुन्दर शब्द संयोजन सुमुधुर स्वर सुन्तुलीत संगीतलाई दर्शक स्रोताहरुले मन पराउने छन् ।
नेपाली संगीतको क्षेत्रमा गीतकारहरुको व्यावसायको अवस्था कस्तो छ अहिले ?
संगीतमा लागेर हिँड्नेहरु सबले आर्थिकरुपमा कमाउँछन् भन्ने हुँदैन । त्यसमध्ये केही प्रतिशतले मात्र हो कमाउने । यो विश्वव्यापी मान्यता हो । गीतकारको रुपमा अरुको मलाई थाहा भएन तर मैले यसलाई व्यावसायी बनाएको धेरै भयो । म गीतको व्यापारी हुँ । मैले गीत लेखेर राम्रै कमाएको छु । नेपालको सर्वाधिक पारिश्रमिक लिने गीतकारमा पर्दछु । महिनाको कम्तिमा पनि तीन चारवटा मेरा गीतहरु रेकर्ड भएकै छन् । भनेको जति आफनो अडानमा पारिश्रमिक लिने गरेको छु । सस्तोमा काम गर्ने हो भने महिनामा दश बाह्रसम्म गीत रेकर्ड गर्न सक्छु ।
तपाईंको विचारमा साचो गीत कस्तो गीतलाई भनिन्छ ?
कुनै गीत स्वरले मात्रै चल्न सक्छ भने कुनै गीत संगीतले । साचो अर्थमा गीत त्यो हो जहाँ स्वर र संगीत बिना नै वाचन गर्दा आङ जिरिङ्ग हुन्छ । गोपाल योन्जनका गीतहरु त्यो श्रेणीमा पर्दछन् ।
Kamalpokhari, Kathmandu
Phone : 01-5326366, 01-5328298
Mobile : 9841293261, 9841206411
Email : madhyanhadaily59@gmail.com
सूचना विभाग दर्ता नं. : 807/074/075
© 2024 मध्यान्ह सर्वाधिकार सुरक्षित | Managed by Bent Ray Technologies